Snyltar på svenskt tangentbord

Hej! 
 
Ja, det var en själ som svarade på mitt inlägg om svenska eller engelska, och det var mina kära bror av alla människor. Nu är jag hos Josefine och snyltar på hennes dator. Som i och för sig är köpt här, för att hennes dog det första den gjorde, men hon har i alla fall ett svenskt tangentbord installerat, så om man inte kollar när man skriver går det bra, haha. 
 
Jag får väl se vilket språk jag skriver på, och när/hur mycket jag skriver. Än så länge har jag inte ens startat min dator sedan den dog sist, hehe. Kanske försöker mig på att starta den en gång i veckan och skriva något litet och snabbt, men om den stendör så dör den, och antagligen bloggen också. 
 
Idag gjorde jag min första riktiga jobbdag på läääänge. Ellie började sitt nya jobb idag, så jag jobbade hela dagen med tjejerna. Denna veckan är det tydligen introduktion och sånt där för henne, så jag kommer jobba 7-17.30, måndag till torsdag, och sen har jag 4 barn på fredag. Hur länge vet jag inte ens, haha. Snacka om chockstart. 
 
Josefine håller för tillfället på att packa ner sitt liv, eftersom hon åker om en vecka. BUHUUU, hur ska jag klara mig?! Jaja, bara 14 veckor kvar idag, det går fort. Herre gud, jag minns när vi sa att Josefine hade 12 veckor kvar. Känns som två veckor sedan typ. 
 
Hoppas allt är bra hemma osv! Puss

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Du kan säkert installera svenskt tangentbord på din värdfamiljs dator, googla det. Det är lätt att ändra tillbaka osv. Gjorde det när min dator kraschade här så :)

2013-04-29 @ 13:59:29
Postat av: Frida

Vad hände med min fina kommentar? :( Jag svarade ju tom på engelska, den måste ha försvunnit i cyberrymden!
Kul att börja jobba igen? ;) Snart kommer jag, Aaaaaah! <3

2013-04-30 @ 08:34:26
Postat av: johanni

Sorrym8. Glömde svara! Det spelar ingen rolli <3

2013-05-01 @ 21:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0