Snabb-update

Hej!
 
Idag var vädret mycket bättre, vilket ledde till en promenix efter playgroupen. Det är så roligt att ta med Katya till playgroupen, för man ser för varje gång vi är där hur mycket hon utvecklas och blir mer och mer självsäker!
Promenaden tog dock kål på mig, fattar ingenting. Blev bara helt slut, ville gå och lägga mig klockan 5 typ, och då jobbade jag ju fortfarande...
 
Har skypeat med världens bästa LP nu i en timme, och nu ska jag faktiskt packa klart det sista och sedan gå och lägga mig. Ska upp runt 6 imorgon för mitt plan till Frida går 8.15. Hon har fortfarande inget internet så vi får se hur det blir med uppdateringen där i från. Annars är jag ju hemma på måndag kväll igen, det går fort, ni överlever nog, hehe.
 
Som sagt, sängen kallar. Vi hörs när vi hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: jaw

Ha det suer hos firda!! glöm inte filma :OP:P:P pussselipussss <3

2012-09-13 @ 16:59:37
URL: http://stoltankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0