Pippi Longstocking

Åh. Saknar min kamera. Ellie ska skriva ut papprerna jag behöver idag så förhoppningsvis kan jag skicka in allt imorgon, och då borde det inte ta allt för lång tid innan jag får reda på om jag får ut några pengar för den eller om jag behöver köpa en ny.
 
Dagen började i alla fall med skype-samtal med Jensi och mamma! Den gick vidare med en dusch, och sedan bussfärd till Lower Hutt med flickorna till biblioteket. Där lånade jag två filmer, Chocolate och The boy in the striped pyjamas. Sitter och kikar på Chocolate atm. Satan va snygg Johnny Depp är. Helt makalöst alltså. Smälter ju. Och all choklad får det att vattnas i munnen på mig. Gud. Mår ju nästan dåligt här av alla bra saker med den här filmen... Efter det lekte vi (eh, jag satt och solade ja) i parken utanför en stund innan det var dags att dra sig mot affären och sedan hem för pizza-bakning!
 
Introducerade flickorna till Pippi Longstocking också, haha. Lexie älskade henne! Hittade filmen på engelska, på youtube, så vi såg ungefär halva idag och får väl ta resten en annan dag.
 
Tänkte slänga in lite bilder men min telefon verkar ju inte vilja connecta med datorn alls, så jag skiter i det nu. Börjar bli lite sent.
 
Vi hörs väl imorgon I guess! Puss & godnatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0