No words needed

 
Behöver jag ens säga något?
 
Jag och Hanna tog Hannas bil till Lyall Bay igår, och sedan vidare runt på en udde, typ. Ska göra en karta och lägga in längst ner, men nu får ni bara en bildbomb från dagen, antagligen helt i o-ordning, men så får det bli.
 
Emil: Dom har båtar här, ser du? ;)
 


 
Så, Lyall Bay är alltså stranden där den röda fyrkanten är. Dit åkte vi direkt, och gick en sväng på stranden och köpte fika. Sedan åkte vi den markerade röda vägen, ungefär, och så stannade vi där vi kunde och ville och tog massa turistiga kort som man inte ångrar i efterhand att man tog.
 
Efter det åkte vi in till stan för en fika, Hanna åkte hem till sina pojkar en stund, och sedan möttes jag, Jasmine, Lisa, Hanna och Cosima hemma hos mig och gjorde pizza och äppelpaj och bara mös. Det var kalas!
 
Idag kom Cosi till mig vid 1 pm någon gång och åt pizza-rester till lunch, och sedan åkte vi in till stan och mötte upp några andra tjejer. Råkade köpa mig ett par skor också.......... Men, dom äger! You'll see, hehe.
Framåt kvällen åkte jag, Hanna och Cosi hem till Cosi, gjorde lax och pasta till middag, och åt glass med varma bär till How to lose a guy in 10 days, Hannas favoritfilm, som faktiskt är väldigt charmig, men inte så värst bra att se på när ens pojkvän är på andra sidan jorden....
 
Nu sitter jag i ett tomt hus och försöker hålla ögonen öppna, varför vet jag inte. Allt för mina läsare antar jag! (Vilka läsare?) Ska nog försöka ta mig mot sängen snart i alla fall, klockan är ju ändå snart 11 pm.
 
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: jaw

måste bara skriva, pussssis!!!

Svar: pusspusspuss!!
Linn Wollbrant

2012-09-01 @ 22:14:38
URL: http://stoltankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0