Jag gör framsteg!

 
Hej! Såhär såg jag ut förut idag när jag vart ute och gått/sprungit 6 km. Jag sprang längre än jag gjorde sist, och fick även den briljanta idén att springa upp dom sista 100 metrarna för backen. Det kommer jag få ångra imorgon...
 
För helgen är planen: bio, utgång, roadtrip-planering och jobb. Ska försöka ta mig ner till frisören och boka en tid också, samt köpa en väska och strumpbyxor. Ska nog ut och gå/springa imorgon förmiddag också, om vi inte skulle ses tidigt i stan, jag vet inte än.
 
Annars är det upp och ner. Lekte med Lexie förut, flygplan, och både hon och jag skrattade sådär ärligt och härligt direkt från hjärtat, och sedan föll hon ner mot mig och gav mig en varm kram, då saknade jag hemma. Då saknade jag att krama mamma, och Jensi, och alla andra. Och så saknar jag mitt gäng som alltid får mig att skratta så jag gråter.
 
Har lite halvångest inför roadtripen också. Jag tycker det är så svårt med pengar och allt sånt, vad saker och ting kostar och inte, hur mycket pengar som går på mat, osv osv. Måste man ha allt bokat innan man åker eller kan man ta det som det kommer? Är det svårt att skaffa boende? Osv.
 
Men, jag är här, en gång i livet, och ska göra det bästa av det. Heja mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0