Hemlängtan-måndag

Idag har sugit. Vaknade upp och kände att jag inte ville gå upp, om det inte vore för att åka hem typ. Har tröstätit hela dagen, så nu längtar jag hem, och känner mig tjock och äcklig på samma gång, kalas!
 
Antar att jag kommer ha dagar som denna, mer ofta eller mer sällan, vem vet. Det kommer garanterat gå upp och ner. Är lite stressad inför våran roadtrip också.
 
Och så är jag så förbannat trött på att behöva vara pank hela tiden. Jag är inte pank, men jag behöver alla pengar jag har till roadtripen nu, så jag kan liksom inte köpa någonting alls. Längtar nästan tills den är över så jag kan gå och fika om jag vill igen. Jag lever, helt seriöst, hellre mindre snålt och åker på färre resor, än lever på nästan ingenting och reser mycket. Vardagen är så mycket mer värd för mig.
 
Nu ska jag göra mig en god rostmacka och se en stund till på Colombiana som går på TV och sedan sova. Puss!

Kommentarer
Postat av: Möjligtvis din granne om några veckor?

Heeeeeeej, det var bara lilla jag.
Du kan ringa huuuuur mycket du vill om du vill prata mer, du kan riktigt ring-stalka mig. <3 Du vet ju redan det, men ändå!
Pussen kramen bästa!

Svar: hihi, och du kan ring-stalka mig med för min nya funktion på telefonen kan lägga den i sovläge, FAST så kan favoriterna ringa, och vem är en favorit? JO, DU! PUSS <3
Linn Wollbrant

2012-09-25 @ 07:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0