HEJA MIG

Idag, håll er nu, var jag ute och sprang!!! Jag gick min vanliga runda, och så sprang jag 2 km av den, och gick de andra 4. Målet är väl att kunna springa 4 och gå dom andra 2, som är rakt uppför och rakt nedför, vilket jag faktiskt inte känner för att springa. I alla fall. Är sjukt stolt över mig själv, för det kändes bra liksom. Det var inte pesten, inte någonstans. Det är ett av mina mål under mitt år här borta, att lära mig springa. Löjligt egentligen att jag behöver åka till andra sidan jorden för att lära mig springa, men ja, det är väl bra så länge jag lär mig, oavsett hur det går till.
 
Dagen spenderades i alla fall en stund på Te Papa där det var Story time för Katya med Au Pair Link. Hon skötte sig kalas, blir riktigt stolt när man ser andras ungar springa omkring och inte lyssna över huvudtaget, haha. Antar att jag får belöning för min bossighet, hehe...
 
Kom hem, sprang upp till kindy med Katya, åt lunch, satt ner och ringde försäkringsbolaget för att få fyllt i papprerna rätt, sen gick jag ut och gick/sprang, och sedan jag kom hem har jag bara duschat och gjort ingenting, ganska skönt. Samlar fortfarande mod till att åka ner till stan och klippa mig...
 


Ringen där runt Avalon park sprang jag! Och gratis manikyr är ju aldrig fel.


School bus är skoj, och krama pingvin också!


Mina godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0