Välkommen solen!

Solen har äntligen hittat hit, och det timeade jag lagom med min lediga dag. Jag och Cosi möttes upp på gymmet och efter det gjorde vi lite ärenden (bla köpte en ny telefon till mig) och åt sedan sushi i parken!
Bara (och håriga, hehe) ben!
 

När jag kom hem så tog jag det lugnt ett tag och fixade allt med min nya telefon, och sedan åkte jag med Ellie och flickorna ner till Oriental Bay för en picknick-dinner!
 
Flickorna sprang omkring, lekte i sanden, på lekplatsen och precis innan vi åkte hem så tog dom ett dopp i det iskalla havet, haha.
 
 
Idag har jag tvättat 4 tvättar, bäddat rent min säng, dammsugit huset, och så stekte jag pannkakor och tog med Katya på picknick i Avalon Park! Sedan åkte hon sparkcykel runt, runt, runt på banan ni ser i bakgrunden, och jag låg och solade. Hårt jobb, hehe.
 
Nu sitter jag barnvakt (har skrivit på det här inlägget i typ 2 h, haha. Det kommer ju så mycket emellan) och har precis lagt tjejerna. Dock så leker dom i sitt rum för tillfället, och jag är inte så jävla pigg på det för det betyder att det blir jobbigt att få upp dom imorgon, men men. Det löser väl sig!
 
Imorgon är det playgroup som gäller, och efter jag slutat ska jag ner till Polisen och se om jag får fixat min polisrapport och sedan kan skicka in alla papper till försäkringsbolaget. Hade ju vart bra!
 
Saknar alla där hemma... Men är inte avis på vädret, hehe. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0