Skit-måndag

Satan vilken jävla bajsmåndag. Ska lista åt er varför för att jag är en sån snäll människa.
 
1. Det har regnat, hela dagen.
2. Tjejerna har vart en pain in the ass, hela jävla dagen.
3. I och med regnet så har jag inte kunnat gå ut på en promenad.
4. Jag har syndat och ätit både en muffins och choklad.
5. Jag är trött.
6. Jag saknar Jens jättemycket just idag av alla dagar, när allt annat är emot mig.
7. Jag ville åka till Cosi men det ville ingen annan.
8. Jag har fortfarande inte hört något från försäkringsbolaget om min kamera.
 
En bra sak med idag: 
- Jag ska åka till Cosi om 25 min.
 
Som ni ser så äger den här dagen inte så jävla mycket nej, tack och hej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0