Lindale Farm

I måndags var det dags för ännu en Au pair outing för barnen, denna gången Lindale Farm!
 
Dagen började med att vi, som vanligt, haha, fick vänta på Lis. Denna gången var det berättigat dock, eftersom en av hennes hostparents hade åkt iväg med bilbarnstolen, och sedan var det tydligen ingen bensin i bilen, för det var inte meningen att hon skulle ha den, osv osv. SÅ, vi kom typ 30 min sent, men, vad gör det, hehe.
Här har vi en till som var ganska sen, hehe. Cosi och vägbeskrivningar är inte alltid det bästa.
Sedan gick vi bara runt och kollade på, och matade, alla djuren!
Grisen kan ju varit den bästa av dom alla!!
Barnen fick flaskmata lammen. Det påminde mig så mycket om när vi gjorde det med Lillan hos Madeleine när jag var liten. Hon låg där under sin värmelampa, så himla liten, och vi hjälptes åt att flaskmata henne, åh, gud, det måste vara typ 10 år sedan nu, minst?
Katyas favoriter var dock ankungarna, haha.
Och den här utsikten hade vi på vägen hem, och dit då förstås. Kan leva med det liksom, hehe.
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna O

Mer naturbilder Linn!! Nz är ju helt fantastiskt vackert... Vi får se till att få minst en weekend ihop och hitta på något! Kraam

Svar: Ja, klart vi ska ha det! Ska jobba på naturbilderna hörru ;) Jag ska bara få min lilla kamera lagad, för den stora är så jobbig att släpa runt hela tiden. Men skickade in den till försäkringsbolaget igår så nu händer det förhoppningsvis någonting snart..
När är det du åker? :) KRAM
Linn Wollbrant

2012-10-23 @ 23:33:10
Postat av: Johanna O

Jag åker den 13 nov, framme 15e :) kommer nog stanna i Auckland några dagar. Hör av mig nät jag närmar mig Wellington! ;)

Svar: Åh, det är ju snart!! Lycka till med resan ner, med packningen ;) och när du kommer fram kan du väl slå mig en pling på 0221073664 :D
Linn Wollbrant

2012-10-24 @ 09:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0