Labour day, och resten av helgen

Och där var den långhelgen över!
 
Lördagen spenderades med Cosi. Vi började dagen tidigt med Step kl.8.15, fortsatte hem till Cosi för att hämta/lämna lite grejer och sedan vidare till mig där vi gjorde mest ingenting i flera timmar, väldigt skönt. Sedan skrev vi lite Learning storys, lagade jättegod lax, åt alldeles för mycket choklad, såg på film och sedan sov hon över. Söndagen var som en äkta bakis-söndag, förutom att vi inte var bakis alls, haha. Vi vaknade, låg kvar i sängen lääänge, gick upp och åt frukost, bäddade ner oss igen, såg på film, åt lunch och vid 3-tiden tog vi bussen ner till Cosi för att hämta bilen och sedan gå på Zumba!
 
Det var faktiskt väldigt roligt, bara det att jag är ju som ett kylskåp.. Eller, jag känner mig som ett. Jag är övertygad om att jag inte är så mycket sämre än många andra, när det väl är steg jag hänger med på och jag vågar släppa loss och sluta tänka så mycket, men när det går för fort får jag panik och blir så himla stel igen, haha. Seriöst, paniken när vi höll på i typ 10 min med några steg jag inte förstod ett piss av? Började nästan grina. Mogen_tjej_93.
 
På tal om 93 så är det min födelsedag om bara några dagar? Känns ganska konstigt att inte fira den med familjen, men det ska nog bli bra ändå. Har ju världens mest kickass par skor att gå ut och dansa i, vad kan gå fel då menar jag?
 
Idag ringde klockan 8, och 9 var jag på gymmet. Sprang i 20 min och körde rygg/mage efter det. Satan vad det känns nu alltså. Cosi tycker jag kör med henne också, hehe.
LP, kommer du ihåg när vi alltid gjorde 3x30 av dom där hemska mag-grejerna på mattan när en står och en ligger? Det gjorde vi, hon höll på att dö efter en omgång och kollade på mig som om jag var en alien när jag sa att nu har vi ju bara två omgångar kvar! Haha, så himla kul.
Sen åkte jag hem till ett tomt hus, SÅ skönt, åt lunch, tog en nap i soffan, och sedan hämtade Therese mig och så åkte vi ner till ett förvånansvärt vindstilla Avalon Park för att ha hejdå-picknick med Lis som flyttar till Auckland för 7 veckor imorgon... Lite tråkigt, men men, hon är snart tillbaka! Därefter fortsatte vi till Lower Hutt och gick en sväng i mallen med Cosi.
 
Och där var det dagboksinlägget färdigt!
 

Såhär har det sett ut, bildligt talat;
Hade roligt med Cosis hår!
MMSade med en saknad bästis <3
Två sötisar!
Lax & min kissemisse!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0