Avalon Park

Idag trotsade vi molnen och mötte upp Cosi, Heléna och Alessandria i Avalon Park.
Kit-Kat var skeptisk....
Fast sen blev det kul ändå!
Och så åkte vi bussen hem igen!
 
Idag sa hon förresten det gulligaste någonsin, det lät ungefär såhär;
You're my best Linn, and I don't want you to go back to your friends, I want you to be here every morning.
 

DOG JU. Min fina lilla tjej!! 
 
Och nu ska jag kanske sova, för klockan är 9 (vi är 12 h före nu, ni där hemma, så nu är det enkelt att räkna. Eller ja, man behöver ju inte räkna alls) och jag har inte sovit så värst mycket denna helgen, hehe.
 
PUSS!
 

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Aw cutie!

Och shit vad häftigt. Maffig känsla ändå, fast jag hade nog pinkat på mig. Bokstavligen alltså. ^^

2012-10-29 @ 21:42:24
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Frida

Så grymt söt är hon, snart kommer jag träffa de, och diiiiiiiiiiiig, whooooo whooooooo! :D

Svar: JAAA, wohooo!!! fan va kul det ska bli <33
Linn Wollbrant

2012-10-30 @ 08:08:51
Postat av: kråkiz

aaaaaaw, FIFÄN VA GULLIGT!!!

Svar: hihi, jag veeet! det är sånt som bara gör ens dag.
Linn Wollbrant

2012-10-31 @ 09:46:04
Postat av: ThereseNZ

sötis!! håller med man smälter så man dööör!

2012-11-04 @ 08:04:18
URL: http://theresenewzealand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0