Sol!!

(Mobilbloggat, därav inga bilder, dom är i kameran)

Solen skiner på mig! Och alla vet ju vad det innebär; en pigg och glad Linn, haha.

Somnade som en stock runt halv tio igår efter att ha läst i lugn och ro hela kvällen, så himla skönt. Sedan vaknade jag en snabbis innan klockan, somnade om, och vaknade av alarmet, för ovanlighetens skull.

Morgonrutinerna sitter ganska bra nu, det enda jag måste få in är solkrämen. Är lite halvdålig på att komma ihåg den, så det blir alltid stress i sista sekund med den, haha.

Körde några tvättar, åt en tidig lunch, och sedan åkte jag och Katya till simhallen! Tanken är väl att vi ska försöka åka ner varje onsdag så hon får jobba lite på sin vattenvana. Just nu så är det absolut otänkbart att doppa huvudet. Men samtidigt är det skönt att ha ett mål och lite utmaning också.
Till exempel så går vi upp till skolan nu, utan problem, till skillnad från första gången jag lämnade vagnen hemma och Katya var minst sagt förbannad och grät typ hela vägen upp till skolan.. Men som sagt, framsteg är alltid kul!

Har nu slutat för dagen. Flickorna lekte ute så jag passade på att städa undan alla miljoner saker i deras rum. Nu är dom inne och leker Mamma, pappa, barn dock.... Så mycket för den ansträngningen, haha.
Sitter i alla fall i fåtöljen och läser min bok, och ska sedan dra mig mot Johnsonville för zumba med Therese! Ska bli spännande, haha.

Ska ta hand om tvätten innan också, kom jag just på...

Well, well, vi hörs när vi hörs! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0