Långhelg - trevligt att träffas!

Var nere hos Polisen igår, för fjärde gången nu sedan jag kom hit, haha. Känns bra att säga att man är stammis hos polisen... Men i alla fall, det var ju mitt 18+ card (ID vi kan ha på krogen) som skulle singeras av någon "authorized person" blabla, och så har jag varit med både Cosi och Lis när dom gjort sina, och så nu polisanmälan av min stulna telefon.
 
I alla fall, fick gjort min anmälan, fick mitt papper med en gång, gick och kopierade allt som skulle kopieras, och direkt till Posten för att skicka iväg allt, så nu är allt iväg och allt jag kan göra är att vänta, I guess.
Ringa och vara jobbig när det inte hänt något kan jag ju alltid göra också!
 
Vet inte om jag sagt det, men Cosi's hostdad har en V70, så vi åker ju Volvo mest hela tiden. Den är ganska gammal, så instrumentpanelen (heter det så?) ser ju inte likadan ut som i våran, men den är samma som i den blåa Volvon vi hade, så jag känner ju igen knappar och sådär, så det är jag som är maestro i bilen, haha. Nu senast listade jag ut hur man flyttar över ljudet så det bara är i baksätet, och vice versa. Cosi var överlycklig, för Heléna (och Katya nu också såklart) vill bara lyssna på I Just Can't Wait To Be King. BARA. Så bara igår hörde vi den typ 10 gånger på raken, haha. Men dom är så charmiga så, mina små troll!
 
 
Sen kom vi hem, och vad väntade i brevlådan om inte ETT PAKET!!!
Gissa vem som var mest exalterad? Hehe.
Och vad var det i?
CHOKLAD SÅKLART!!! TACK MAMMA!
Och två böcker, som aldrig fastnade på bild för att jag var så glad över chokladen. En är redan slut....
 
Sen åt jag middag läääänge och väl med Ellie och Trev (som förövrigt åkte och hämtade mig på gymmet, så himla snällt<3) och pratade om allt möjligt!
Här är deras fantastiska "vad-vi-hade-i-kylen-middag"!
 
Och nu har jag gått på långhelg, börjar inte jobba förrän på tisdag igen, skönt. Idag är planen fika i stan med Amanda, och köpa en massa saker som behövs, om min lön kan komma för jag har 7 dollar på kontot, hehe. Sen ska jag och Cosi träna när hon slutat. Och tills dess ska jag bara relaxa, läsa en bok och njuta av ett tomt hus, hehe.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0