Kämpar på

Hej! Igen.

Det är så himla mycket nu. Så himla mycket roligt, och så himla mycket jobbigt, så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Vill mest lägga mig ner och gråta.

På tisdag tar jag studenten. Jag längtar så jag dör.
Sedan åker jag och Jensi, och resten av min familj + mormor till Cypern. Det ska bli så himla skönt. Verkligen jätteskönt.

Har inte haft tid att kolla på några bilder som tagits det senaste, i princip. Och det har jag inte nu heller, så det får bli en annan dag. I helgen har jag ingenting planerat, nästan, så ska försöka titta in hit då. Ifall det är någon som skulle få för sig att kika in efter alla mina blogglösa dagar, haha. Jag är inte så vass just nu.

Ska slakta kycklingar imorgon i alla fall, så klockan ringer 05.47 och jag börjar 06.30, därför tänker jag sova nu.

Vi hörs mina fina! Jag kämpar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0