Min älskade klass

Imorgon tar jag studenten.
Imorgon är allting slut, och imorgon börjar allting. Antar jag. Livet liksom.

Tre år har vi slitit och skrattat, gråtit och älskat, kämpat och glidit. Tre underbara år av mitt liv har jag spenderat med människor som har kommit att bli mina allra bästa vänner. Människor som fått mig att gråta av skratt de dagar jag helst av allt velat gräva ner mig i en grop och aldrig med komma upp igen. Människor som tvingat mig att må bättre, som hjälpt mig att må bättre och som har bidragit så mycket till att jag växt flera meter som människa. Jag är så stolt över oss. Över mig. Över allt vi åstadkommit, var och en för sig, och ihop. Jag är så stolt över allt vi lärt oss, om oss själva, varandra och all onödig skit som skolan erbjudit.

Rhodos var världens bästa och värsta resa, på många sätt. Värsta på grund av att min underbara vän blev påkörd av en bil, och den bästa på grund av allt annat vi gjorde tillsammans. Framför allt på grund av hur mycket vi skrattade. Jag har verkligen aldrig tråkigt med oss.

Till den stackars sate som läser här och känner sig träffad vill jag bara säga att du är bäst och att vi syns imorgon och då jävlar ska vi ha roligt!!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: josefin wikman

lipar

2012-06-04 @ 22:12:07
URL: http://josefinatthedisco.wordpress.com
Postat av: jaw

agreeee undebara <3

2012-06-06 @ 22:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0