Home again.

Hemma igen, med marginal. Nästa gång jag sitter på ett flyg ska jag långt, långt bort.

Läser just nu ikapp mig på bloggarna och ser med ett halvt öga på fotbollen.

Försöker bekanta mig med tanken att jag gått ut gymnasiet och att jag åker till andra sidan jorden om typ 1,5 månader. Det går sådär, med båda saker.

Imorgon ska jag iallafall träffa världens bästa Beda. Det var alldeles för längesedan.

Har förresten aldrig varit såhär kär. Vaknar tidigare och ligger bara och ler när jag ser på min fina för att jag är så lycklig över att han ligger i min säng och ingen annanstans. Så fort han släppt min hand vill jag tillbaka till hans varma kropp och mjuka kyssar. Hjärtat värker av hans leende och fnissiga skratt. Är så himla glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0