Sommar-Sverige

Hej!

Dagarna går så himla fort, nu är det mindre än 5 veckor kvar tills jag åker. På måndag är det 4. Helt galet.
 
Det verkar som att sommarn äntligen har kommit. Har suttit ute sedan jag kom hem vid halv ett och lyssnar på podcaster, solat, halvsovit, haft fotvård, och läst bloggar. Nu är jag strax på väg upp i duschen för att återigen röra mig in mot Kungsbacka, och sedan vidare mot staden för lite middag med Jens, hans bror och deras kompisar. Kan bli spännande.
 
Igår åkte jag båt, åt god mat, och ännu mer god mat. Somnade sedan framför Tintin för att bli väckt av världens finaste som kysser min panna och talar om att nu är det dags att förflytta sig till sängen. Dagen innan det gick vi ut med båten på kvällen. Havet låg som en spegel och jag nöjt så mycket att jag trodde jag skulle spricka av kärleken jag känner för det här stället, för havet och för stillheten. Emil och co. drog upp makrill efter makrill och jag bara log, och njöt lite till.
 
Och ungefär sådär ser väl mina dagar ut. Jag njuter, är med Jens, träffar alla andra fina människor, och njuter lite till.
 
Nu måste jag kila! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0