Bildbomb

Det blev inte som jag sa sist. Det blev ett fullständigt bryt, ihopbrakande och solglasögon resten av den dagen.
 
Min mellannamns-namnsdag har jag i alla fall spenderat med världens bästa Karin. Vi strosade runt i fina Varberg och kikade i alla möjliga affärer, åt lunch och lite senare glass. Passade på att testa min nya babe som jag och mamma inhandlade igår också, en Coolpix S9100. Så, här kommer bilder från den, och lite blandat från systemen, bla från när vi åt middag hemma hos Frida i lördags, och på saker och ting jag inhandlat idag.
Enjoy!
 
Och just det!! Fick ett brev från Nya Zeeland idag. JA, ETT BREV!! Ellie, Lexie och Katya (som jag ska bo/jobba hos) har skickat ett brev till mig! Tjejerna hade målat teckningar, och Katya hade gjort en drake med massa klistermärken på, som hon till och med hade flygit med så den var lite sönder. Dog ju så fint. Och så hade Ellie skickat med en karta på området och markerat vart vi bor osv. SÅ. FINT. Kommer ha det så himla bra.




Kommentarer
Postat av: Ivar

Snygg tjej i rött.

Svar: oja, snyggaste jag vet.
Linn Wollbrant

2012-07-23 @ 23:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0