Solsken

Hej!

Om ni undrar, så har jag hittat till twitter! Heter wollbrant där, precis som på instagram. Kan hända att jag är aningen mer aktiv där än här nämligen. Sitter inte allt för ofta vid datorn längre.

Vad har jag gjort idag? Jo, glidit omkring i skolan, började halv ett. Fick hem mina foton jag klickat hem, så jag har i princip suttit i min säng och pysslat med det sen jag kom hem vid halv sex någon gång. Nöjd tjej.
Borde förstås ha suttit med näsan i kemiboken, men det gör jag imorgon, eftersom jag börjar halv två! Lever verkligen ett hårt liv på natur, hehe.
Övertalade Lasse att låta oss som bara har en lektion på fredag vara lediga också, så jag har en timme kvar i skolan denna veckan. Som sagt, hårt liv på natur.

På fredag är det Ullared som gäller, och sedan ska jag till Melan där det vankas tjejmiddag och sedan utgång. Är supertaggad!

Och nu vet ni typ vad som händer det närmsta, om det är så att ni skulle vara intresserade.

Och ja, jag mår bättre idag. Solsken är som balsam för själen, och mina klasskompisar får mig att gråta av skratt och glömma allt ont här i världen. Bäst.

Nu ska jag krypa ner i min säng.

Puss finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0