Så var det helg igen!

Hej!
Ligger i soffan och ser på Blood Diamond, tror jag.. Di Caprio är med i alla fall, så ska jag vara helt ärlig bryr jag mig inte om vad den heter, hehe.

Igår hade jag en mycket tuff skoldag med en stunds fysik och två svängar i bamba. Efter det hängde jag på gymmet aningen länge med André som tog död på mina armar. Idag är det jobbigt att ta på sig jackan.
Åkte en sväng till götet med mamma och sedan hem för att slänga i mig lite mat och åka till dannieboy för att spela FIFA och nått bilspel med pojkarna. Behöver jag ens nämna att jag var så gott som sämst på det mesta..?

Idag trotsade jag snökaoset (vad hände där förresten?) och åkte till Kungsbacka för lite handboll. Tur att jag missade Sveriges förnedring... Jag skäms.

Och snart är helgen slut. Igen. Tur att jag börjar 13.20 på måndag, hehe. Hårt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0