Otur

Hur grinig blir man när man klickat hem massa bilder, och två dagar efter får ett mail med rabattkod, så att jag kunde fått hem minst lika många för mindre än halva priset?!
Jaja, det var inte överdrivet många kronor, men ändå. Grinig är fan ordet.

Läste klart min bok i morse innan jag gick upp. Det var nästan så jag gick direkt på nästa, men då hade jag väl fastnat i sängen hela dagen så jag lyckades slita mig.

Nu sitter jag vid mitt skrivbord (heja mig!), efter en dusch och målar naglarna. Mina stackare som brukade vara så långa, fina, tjocka och allmänt bäst bara faller i sär nu för tiden. Kan det vara vintern? Att det är så torrt och kallt? Får hoppas att lite sol och salt får dom att bli sitt vanliga jag till sommarn igen.

Annars? Ska som sagt träna lite senare. För övrigt står inte mycket på schemat. Ganska skönt ändå. Imorgon är ju sista dagen innan skolan börjar igen. Den tänkte jag spendera hos frisören och runt i stan, har en del ärenden att fixa. Och sedan är det igång igen.
Min sista termin på gymnasiet. Så himla läskigt. Får typ ångest när jag tänker på det. Men, det löser sig. Som det mesta. Ska ändå bli skönt att få in lite rutin i vardagen igen. Igår ringde min granne och frågade om jag kunde vara taxi, och jag undrade vart dom skulle, tills jag insåg att det var ju faktiskt lördag. Förvirring på hög nivå.

Nä, nu ska jag måla färdigt här och sedan sätta mig och börja på min bok, hehe.
Puss vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0