Linnéa Perkman

Okej, here we go. Hann ju inte med det här om dagen, men nu kommer det.

Linnéa Perkman, min allra bästa vän, genom alla tider. Det är egentligen helt omöjligt för mig att beskriva henne i ord. Hon är ju liksom allt. Korkad, osmart och dum, men också världens snällaste, mest spontana, roliga, underbara, galna, oförutsägbara, förstående, smarta, intelligenta, helt enkelt bästa människan jag vet. Det finns ingen som förstår mig som hon, som kan se på mig exakt hur jag vill ha det och som bara känner mig bäst.

Vi har vart med om så himla mycket tillsammans så jag skulle aldig sluta om jag började räkna upp allt. Därför tänker jag inte göra det.

Ville mest bara säga Linnéa, att du är den absolut bästa jag vet, och jag hoppas att du hade en underbar födelsedag. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0