Kronisk trötthet och dålig sömn

Det verkar som att det kommer mycket färg till våren. Om vi tänker i klädväg här. Jag är inte så färgig... Tror jag. Svart är liksom standarden. Alltid. Kommer alltid att vara.

Förresten, note till mig själv! Filmer att se: Robin Hood, Midnight in Paris, Tinker tailor soldier spy, Firman. Har ni några andra förslag?

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa en bok tills ögonen slocknar. Dvs inom 10 min. Typ.

Lider garanterat av kronisk trötthet. Eller så vaknade jag vid 8 av min brors förbannade helvetesalarm som han aldrig stänger av, och sen kunde jag inte somna om. Ovärt. Sover så himla dåligt nu för tiden också. Vaknar jämt och ständigt. Drömmer. Drömde att jag plingade med min nya plingklocka på en kille som cyklade, men han aktade inte på sig, så jag cyklade upp bredvid honom, skrämde honom så han nästan trillade och skrek i örat på honom att när någon plingar så ska man fan akta på sig, hade inte hans mamma lärt honom det? Så blev han jätteledsen och jag var jättenöjd. Tror jag är en ond människa innerst inne.

Förresten funkar mitt O ordentligt nu igen. Det behövde nog bara vila lite. Okej, missahandlade det lite förut i hopp om att det skulle funka, och det verkade fungera bra.

NU ska jag gå och lägga mig.

(Såg precis The American med George Clooney, dålig film, se den inte)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0