Ett inlägg om nagellack

Målar naglarna. Det går sådär.

Har inte gjort det på hur länge som helst för jag har liksom tappat lusten. Det skavs ändå bort hur fort som helst och mina naglar blir inte lika långa och fina längre.. Buhu.

I alla fall. Det går sådär. Jag målar utanför. Väntade inte på att det torkat klart så nu har jag en blå fläck i min säng. Den passar fint ihop med dom svarta fläckarna i och för sig.

Oups. Höll på att hälla ut lite nagellack i sängen nu också, hihi. Jag är så himla duktig!!

Taggar förresten utgång ju. Frågan är vad man ska ha på sig. Byxor eller klänning?
Fördel byxor: Inte så kallt, inte superuppklätt.
Fördel klänning: Finare, lättare med skor till.

Jaha, det där hjälpte ju inte så mycket. Vet ungefär vad jag vill ha till byxorna isåfall, men vet ej om jag är sugen på det.
Jesus, har ju en hel garderob (två) med kläder. Nått måste jag kunna klä på mig...

Ska fortsätta mitt nagellacksmålande nu! (Ja, det går långsamt......)

Mvh tjejen med två Stig-Helmer åt olika håll, glittrigt nagellack och onopprade ögonbryn!


Kommentarer
Postat av: julia

asball färg ju, köpt?!

2012-01-28 @ 13:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0