Är det verkligen fredag?

Ångesten man får när man vaknar 13.30 första dagen det är fint väder på flera månader är inte att leka med alltså.
Slängde i mig frukost, tog en dusch och sedan gick jag ut, i alldeles för lite kläder, för att fota solnedgången med Tilda.
Insåg nu efteråt att jag glömt ändra i kameran så att filerna blir i RAW-format, men det får väl gå ändå. Laddar upp dom när jag har redigerat färdigt.

Annars? Tog en långfika med LP på Karma och imorgon väntar Frölunda Torg. Tänker inte sitta sysslolös resten av lovet.

Efter pärsen i natt med hockeyn (HUR BRA?! TROR JAG DÖR!!!), och mina problem med att ens hålla mig vaken, så tänker jag nu gå och lägga mig i min säng och läsa en bok tills jag somnar, dvs, väldigt snart.

Puss!

Kommentarer
Postat av: josefin

Sv: Fast det var ju så jävla värt!!!

Tack, det ska jag. Dessvärre är ju hyllnigen för guldpojkarna samtidigt som jag ska på musikalen...

2012-01-06 @ 23:57:20
URL: http://josefinatthedisco.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0