Sommarvärme, äntligen!

Hej!
 
Ligger i sängen och latar mig, medans Ellie och Trev (tror att han kommit nu i alla fall, haha) förbereder/lagar mat!
Tänkte skriva en learning story, men jag fastnade i mina bloggar, som vanligt, så får väl se hur det blir med det...
 
I måndags så var Ellie hemma och fixade och trixade, bla bakade pepparkakor och väggar och tak och sånt där till ett pepparkakshus, så jag och Katya var ute på äventyr. Det såg ut såhär:
Vi startade med lite story time på biblioteket med dessa fina tjejerna!
<3
Fortsatte på museet i Lower Hutt, där vi hittade massa roliga leksaker, innan vi åkte hem i lagom tid för kindy!
 
Tisdagen var jag världens mest effektiva när jag fick Lexie till skolan i tid trots en jobbig morgon, tvättade två tvättar, dammsög hela huset, städade badrummet, hade playdate med Therese, fikade med en av Katyas kindy-kompisars mamma, hämtade i skolan och på kindy, lagade mat och badade tjejerna innan jag slutade. Är bannemig en superwoman ibland alltså. (Så gör nog alla mammor sånt här varje dag, men jag är ingen mamma, så jag var rätt nöjd.)
 
Helt plötsligt sken solen också, så jag tog med mig Shadow ut på en långpromenad. Bästa.
 
Idag har det vart lugnt och skönt med en sväng till simhallen och riktigt varmt väder. Gick i linne och shorts till skolan till och med!
Och här är mitt lilla troll: (Haha, skrev lila först, men om det är något hon är så är det väl rosa...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0