Söndag, igen

Hej!

Satt och kollade schemat. Nästa vecka går jag i skolan i 3 dagar, vilket innebär 3 lektioner, plus PA. Sen är vi på Rhodos (!!!!), och veckan efter det går vi 2 dagar, vilket innebär 5 lektioner plus PA. Sen är det bal, så veckan efter det går vi 3 dagar igen. Sen är det en hel vecka, en dag, och sen är det studenten?! Jag har alltså 16 skoldagar kvar? HERRE GUD.

Känner att det här är det enda jag tjatar om, men det är också det enda som finns i mitt huvud. Och min nya stora säng. Älskar den. Emil sov här inatt. Vaknade mitt i natten av att han lagt sig på tvären och använde mitt ben som huvudkudde. Min lille gos.

Nu tror jag förövrigt att det slutat regna, så jag ska ta mig uppåt, äta lite frukost och sedan ut och tvätta båt och bilar. Satan va roligt.......

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0