Nämen, hej!

Hej! Känns som att mitt liv går i 180 just för tillfället, men det är helt okej.

Detta har jag kvar i skolan innan studenten: bildredovisning, svenskatal, PA-boken, historiaprov. Sen är det slut!!

Igår så kom mammas nya säng, vilket betyder att jag numera har en dubbelsäng. Det blev kalasbra i mitt rum och inte alls så trångt som jag trodde det skulle bli. Är så himla nöjd. Jag och Jens var helt exalterade igår när vi gick och lade oss och kunde ligga på en armlängds avstånd, haha. Vaknade för övrigt i natt av att han höll på och dillade massa skit om Plancks konstant. Jag fattade ingenting och det hela slutade med att jag klappade till honom om vände mig om, tror jag, haha.

Det går framåt med Au Pair-grejerna. Jag och LP listade massa frågor igår som jag ska sätta mig och knåpa ihop till ett mail idag hade jag tänkt.

9 DAGAR KVAR TILL RHODOS!!! Dör så mycket jag längtar.....

Livet leker just nu alltså. Allt som egentligen fattas är... och så bytte jag sida och glömde helt av vad jag skulle avsluta meningen med. Det är nog inget som fattas då helt enkelt.

Har världens finaste pojkvän också.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0