Mitt sista påsklov

Hej!
Lovade min fina Johanna att jag skulle knåpa ihop ett inlägg här ikväll, men det kom tyvärr annat emellan, så nu blev det lite sent.

Bråkade med min mamma om en saftkanna, som ledde till både det ena och det andra och jag grät som en barnunge (som vanligt) och har därför nu jordens huvudvärk. Det är nog förresten typ enda gångerna jag får huvudvärk nu för tiden, peppar peppar ta i trä'. När jag gråter alltså.

Annars har jag haft världens mest hektiska och bästa lov. Utan tvekan. Mitt sista lov någonsin, hur sjukt?

Undrar ni vad jag gjort i veckan då? Såklart ni gör!

Måndag: PA-work, hela dagen. Tränade på kvällen.
Tisdag: Solade, jobb 12-14, letade mig fram till Mölndalsbro för att plocka upp Johannis och sedan hängde vi på Frölunda Torg i typ 5 h och letade studenklänningar osv (HITTADE MIN!!!)
Onsdag: Jobbade dagis mellan 8.30-16.00, åkte till Kungsbacka, lämnade en bok på bibblan, solade, fikade med Johan, åkte hem till Linnéa, gjorde slingor i hennes hår, åkte hem till Pontus och gosade med min man och såg på film.
Torsdag: Jobb 12-14, hem till mannen, solade lite och drack milkshake. Åkte hem. Åt. Åkte tillbaka. Såg på Sagan om Ringen, eller De Två Tornen eller vad den nu heter.
Fredag: Vaknade sent, gick ut och sprang (dog), åkte och solade, åkte till Frillesås och Beda, åt pannkakor, åkte hem, glömde äta, gjorde mig snygg(are), åkte till Daniel, drack alkohol, åkte till Trädgårn', dansade fötterna av mig, åt pizza, somnade.
Lördag: Vaknade alldeles för sent enligt pappa-Bert. Gick upp, åt monsterfrukost (<3), åkte på kalas, lekte med barn, åt, åkte hem, sov.
Söndag: PA. Hela dagen. SNART KLARA.

Bilder får ni se en annan dag. Kanske imorgon. Jag börjar 13.20 och har en lektion. Hur fint?

Måste nog sova nu innan mitt huvud dör huvudvärksdöden. Livet atm <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0