Förlamad

Ni vet den där känslan man har när man vaknar på morgonen efter ett riktigt hårt träningspass och varenda kroppsdel känns blytung och man har liksom inte orken att varken flytta eller lyfta den? Så kände jag mig förut. Så jag la mig i soffan och somnade. Normalt. Sov nästan 12 timmar i natt, gick ut och tvättade två bilar och en båt, och somnade igen. Typ så funkar jag när jag slappnar av. Då blir jag helt uttömd på alla krafter och jag känner mig som världens minsta och mest orkeslösa människa.

Jag tog mig i alla fall ur min dvala och fortsatte lite med båten, men nu har jag gett upp, tagit en dusch, hoppat i min nya byxdress (!) och ätit en god middag bestående av grillad fläskfilé, potatis, sås och sallad. Vet att ni är avis.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska byta om eller inte, och sedan ska jag slänga ner Emil till Frillesås, ta med Simon till gymmet och sedan åka till bästa Jensis.

Frågan är hur varmt man ska klä sig. Jaja, det löser sig. Nu måste jag stänga ner datorn, för insåg att jag behöver ha med mig den. PA-work imorgon. Nu jävlar ska vi bli klara!!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0