Vanligt värre

Och som vi har väntat! Eller, i alla fall jag. Blogg.se-appen har äntligen kommit. Som jag saknat att kunna blogga från mobilen alltså. Ska sätta mig och testa den med en gång.

Har annars blivit av med ett matteprov precis, för att få reda på att nästa är inom fyra veckor. Man tackar man tackar.
Sitter och försöker komma på vad jag ska googla till projektarbetet. Allting känns så himla stort och mycket. Fick en fet bilduppgift också. Vet inte om det är kul eller bara påfrestande. Och så ska det lämnas in lite här och lite där. Kanske borde jag bli stressad, men jag glider mest omkring. Så himla mycket skönare. Nu ska jag snart krypa ner i soffan och kika på Champions Leauge. Det blir så bra så.

Onsdag imorgon. En dag närmre fredag och NV-fest. Det kommer bli hur kul som helst, som vanligt! Och ännu en fredag betyder att det är en vecka närmre min födelsedag. Imorgon är det exakt en månad (bara jag som skriver måndag varje gång jag ska skriva ordet månad?). På fredag är det fyra veckor kvar. Gud vad jag känner mig töntig som räknar ner, men det ska bli så himla skönt med ett körkort alltså. Helt sjukt vad jag längtar. Pratar som om det bara är något man får gör jag också, men, det ska bli skönt att över huvudtaget få försöka ta körkort, så kanske jag ska säga.

Men som sagt, soffan kallar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0