Matte E

Matte E och jag är verkligen kompisar alltså. För första gången på hur länge som helst tog jag med mig boken hem eftersom jag kände att jag låg lite väl mycket efter.
Så har vi fått ett papper på vilka uppgifter vi ska göra i boken, denna veckan var det 24 st. Jag har lyckats bocka av 9. Dom andra 15 förstår jag ingenting av. Det bådar gott inför provet nästnästa vecka det här alltså!

Förövrigt håller jag på och undersöker hur långa mina naglar egentligen kan bli. Just nu är dom så långa att jag inte kan göra vissa saker för att dom viker sig, och så är det väldigt jobbigt att skriva på datorn för naglarna stoppar liksom när man ska trycka på tangenterna ibland. I-landsproblem.

Nu tänkte jag förflytta mig från köksbordet till min säng. Det är jag värd efter så mycket matte. Eller, försök till matte kanske vi kan kalla det.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0