Lisebergsbesök

Idag var det Lisebergsbesök med Fysik B som gällde. En oerhört ansträngande resa måste jag säga. Här är lite bilder.

Vår attraktion som vi hade i uppgift att undersöka litegrann var Höjdskräcken. Inte mig emot eftersom det är min favoritattraktion, hehe. Nöjd som få var jag när det var jag som fick åka den också!

Som sagt, nöjd som få.

Här var jag dock inte lika nöjd. Är ganska säker på att André drog ett Linn-är-tjock-skämt. Standard från den pojkens mun.


När vi väntade på att våran attraktion skulle öppna åt vi Ben&Jerrys. Som sagt, väldigt ansträngade Lisebergsbesök!

Kommentarer
Postat av: Julia

Den där fysiklektionen minns jag. En av de jobbigaste helt klart!

2011-09-03 @ 16:20:45
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0