Hejdå söndagsångest

Tjenare kompisar.

Jag skriver historia. Inte att jag gör något som det kommer talas om i framtiden, utan jag skriver ett arbete i historian alltså. Om hög- och flodkulturer. Vi ska jämföra dom på två-tre sidor, så det är väl inget stort, men fan va det är segt alltså. Jag tycker ju det är så himla tråkigt också..

Något som är roligare är bilduppgiften vi fick; att fota ett självporträtt. Bilderna ska hängas ut på Fyren senare så vet inte om det är så bra att jag visar dom här än, men någon gång ska ni nog få se.

Gick på Kungsmässan med Johan och blev förälskad i ett par stövlar också. Okej, jag köpte skor häromdagen, men med dom här stövlarna är min sko-samling komplett, jag skojar inte. Så jävla snygga. Vill, vill, vill verkligen ha dom. Får väl ta av mina sparpengar (igen....) och skaffa mig ett jobb, eller nått sånt.

Ska träna idag. Och gå på yoga efteråt. Ska bli spännande.

Förövrigt tror jag att jag startat ett nytt liv någonstans in emellan. Det känns bra.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0