Språkgeniet kommer här

Har precis jobbat på min språkförmåga här. Som så gott som är obefintlig.
När jag och Benni var i USA så hade hans morbror några norska vänner över på lite drinkar. Jag såg ut som ett frågetecken mest hela tiden tror jag..
En tjej frågade någon gång om något var vanskligt? Och jag kunde inte lista ut/komma på om det betydde svårt eller bra, så jag satt där och såg antagligen så frågande ut att hon tillslut sa det på engelska..

Vi provade förresten studentmössor idag! Och då var det en dansk som höll i det hela. Satan i gatan vad jag fick koncentrera mig. Och han pratade ändå bra svenska liksom, inte alls mycket brytning. Usch vad jag är dålig på sånt. Men som sagt, övar. Såg precis ett helt avsnitt av Skavlan, utan text. Två norska gäster var det med så hjärnan gick för högtryck här. Missade nog poängen i några skämt men hängde ändå med bra. Heja mig.

Såg att klockan blivit mycket också, kanske dags att sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0