NV-FEST!!

Festen igår var så jävla rolig, som vanligt!
Det enda jag kan känna är att organisationen inte är på topp längre, lekar missas, ingen bordsplacering och man sitter knappt och äter.
Idag har jag mest fnissat åt alla roliga filmer jag och Daniel filmade när vi fick för oss att gå ut i skogen och leta efter nån gunga, legat i soffan och ätit. Är så himla seg, utan att vara bakis dock, och det är så himla skönt.
Tråkigt nog tog jag inga bilder alls, förutom en på Daniel när han skär skinka till pizzan. Däremot var det en fotograf på festen så vi får väl helt enkelt vänta på dom bilderna!

Fortsätter mitt soffliggande framför Man Utd med en snarkande Runo i soffan bredvid.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0