Perfekta söndagen.

Har bara legat i sängen, hela dagen.
Bytt däck på bilarna också, men jag vet helt ärligt inte om jag var till så stor hjälp.

Ny vecka. Börjar med en sväng till gymmet efter min enda lektion. Sedan får vi se vart den tar vägen.
Heldag på tisdag, studiedag på onsdag, svenska nationella på torsdag och så min enda lektion på fredag. Måste skaffa mig en hobby alltså. Allt detta hemmasittande gör mig galen.

Såhär har det senaste sett ut:

Johan var lika söt som vanligt på en oerhört produktiv mattelektion.

Respekterade Daniels shotgun gjorde han inte heller, så ett tag satt vi tre i framsätet.


Johan äger inte på kort. (Väldigt mycket Johan det senaste upptäckte jag nu)

Fikade utomhus.

Åt på restaurang med världens bästa Elin.

Spöade Erik i Wordfeud.

Söndagsmys med lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0