Osammanhängande

Dom uppskattar att jag kan vänta, på andra sidan telefonen. Heja telefonväxlar. Är dom på lunch eller?

Skulle få skickat iväg min iPod på posten eftersom det äntligen hört av sig en kille som vill köpa den, men riktigt så enkelt var det ju inte, så nu sitter jag här och försöker få någon ordning samtidigt som jag snart sprängs av ilska.

Varför är jag så arg hela tiden? Kan någon svara på det? Jag är så trött på att vara arg. Så trött att jag blir ännu argare på att jag är arg. Typ.

Om dom skulle råka svara nu när jag suttit med luren i örat såhär länge tror jag inte att jag kommer ihåg vad jag ska säga. Funderar på att lägga på. "Vi beklagar att du får vänta" Jaha, det var väl snällt då. Svara istället.
Nu uppskattar dom att jag kan vänta, igen. Blir ju galen.

Vill ha jullov. Pepparkakor, lussebullar och en jävla massa julgodis. Snö, kyla, bandy, sjöarn. Det vill jag.

Nä. Nu lägger jag på. Dumma posten.

Som sagt. Är så himla arg hela tiden. Jag vet verkligen inte varför. Jag blir arg för så himla dumma saker också. Som jag bara inte kan sluta vara arg för, hur mycket jag än försöker.
Jag försöker komma underfund med om en sak jag håller på med är mer bra än dålig för mig, men det är så himla svårt. Bara så ni vet.

Om någon undrar varför jag inte bloggat så har jag inte ens startat min dator på hela helgen.

I fredags så var jag och kikade på Elins pojkvän Alex när han och hans band, Diamond Dawn, spelade på Valand. Väldigt roligt! I lördags så åkte jag BMW till sjöarn (och hoppades att det skulle komma någon jag kunde vinka på när jag åkte i en sån fräck bil, men icke) och hejade på Emil när han spelade bandy. Efter det styrde jag kosan mot Jul på Liseberg. Skulle kunna tänka mig en sväng till där faktiskt, när det är lite mer juligt, typ snö. Den kvällen avslutades med middag och skräckfilm (som inte ens var läskig, vad hände där?).
Söndagen spenderades i Varberg med lillebror nummero dos och hans lag som spelade SM. Tyvärr gick det inget vidare i första matchen, vilket ledde till att andra matchen var helt betydelselös, och därmed urtråkig.

Och nu är det måndag igen. Det vankas nog utgång på fredag, ska bli kul. Annars har jag zero plans. Ska träna idag.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0