Dåliga dåliga dag.

Idag blev till en riktigt kass dag.
Det hela började med att vi lekte studio på Foto-lektionen, hur roligt som helst. Sedan fortsatte det med tråkig fysik som jag inte förstod alls, äcklig mat, illamående, huvudvärk, snorig näsa, hostig hals, ensam håltimme, tråkig kemi, världelös matte och mitt första riktiga G på ett prov.

Det fortsatte med ännu mer huvudvärk, hunger, ett jävligt grinigt humör, inte god mat, ännu mera illamående och värkande bihålor. Jag saknar mina hörlurar som jag fortfarande inte fått av Joss sedan jag glömde dom i hennes väska också.

Försökte bota den dåliga dagen med ett långt bad, en bra bok och lite choklad, men det gick sådär.
Jag fick i och för sig badat i nästan två timmar, tror jag, och det var så himla skönt. Kunde inte gjort något bättre. Boken var så himla fin. Vad är så skört att det bryts om du säger dess namn? av Björn Sortland.
Finaste citatet kommer här:

Jag tycker inte om när du ser på mig med hundögon, säger hon. Att du är försiktigare nu. Du borde vara tvärtom. Du borde ta i hårdare. Jag har inte tid för din patientvård. Jag vill inte vara mystisk. Jag är bara en amatör. Jag är en nybörjare. Jag har inte koll. Jag har aldrig dött förut.

Nu sitter jag i en renbäddad säng. Nyduschad och helt ren. Inga linser. Skulle se en film, men nu är klockan redan nio så jag lär väl inte orka se en hel film ändå. Dåliga dåliga dag.

Kommentarer
Postat av: Örjan

puss

2011-11-08 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0