Från ett bra tillfälle till ett annat.

Insåg precis att jag bokade om min klipptid från att ligga på museum-besöket till mitt i fysikprovet.. Å andra sidan kan jag tänka mig mitt första IG på det provet, eftersom det inte påverkar mitt betyg det minsta. Det kan mycket väl få bli så. "Nä, nu får jag gå, ska till frisören." Kaxigt hade det allt vart!

Annars då? Jo, pangade MVG i Biologi A, nöjd tjej. Alla min planer går i stöpet jämt och ständigt. Hade med min bror till skolan idag. Han utmärkte sig inte alls med sina 140 cm på en gymnasieskola, haha. Så himla söt. Veronica Maggio på Liseberg är ju idag också. Skjutsen går runt halv sju, så se nått lär vi väl inte göra. Men höra!

På lördag är planen Göteborgsvarvet, släktkalas och fest. Det enda som är helt säkert för tillfället är dock släktkalaset, så vi får se hur det blir med den saken.

Det enda jag har kvar i skolan nu som betyder något är min bildredovisning. Det är helt insane vad tvåan har gått fort, och vad roligt vi har haft. Herre gud vad jag kommer sakna det här. Njuter varenda sekund.


Dags att gå till frisören som sagt!

Puss! (Så nöjd över att min cam funkar igen)

Kommentarer
Postat av: k

gla att jag har dig min fina vän

2011-05-20 @ 23:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0