Tuesday

Mitt projekt med att låta bli facebook visade sig vara svårare än jag trodde. Det var ju enkelt att ta bort appen från ipoden, men att låta bli att kika in när man har igång datorn är desto svårare.
Att låta bli telefonen är lätt som en plätt, bara att låsa in den i skåpet eller lämna den på rummet..

Solen kikade fram nu på eftermiddagen och det gjorde dagen så himla mycket mer värd. I morse var den ju inte mycket att hurra för.

Det roligaste idag måste nog varit när jag helt seriöst trodde att det var torsdag och gick och sa till alla att det var pannkakor i bamba. Så när vi kom dit var det såklart inte pannkakor utan fisk, som det alltid är på tisdagar, och oj vad jag blev besviken.

En annan bra sak med idag var att världens absoult bästa Benjamin tog körkort! Hur bra är han inte?! (Att jag typ dör av avundsjuka kan vi ta en annan gång..)

Men nä, om man ska ta och hänga med mamma ut på en promenix?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0