Le, så blir det enklare.

Hej kompisar!

Jag är arg. Men det struntar vi i, för vet ni vad? Jag bakar bullar, hehe. Och ja, klockan är halv nio, och dom jäser fortfarande, plus att jag gjort tredubbel sats så jag kommer baka bullar hela natten, men vem bryr sig? Det är ju gott!

Imorgon är det torsdag, sista skoldagen denna veckan. Great. På fredag har jag en promenad, en tripp till Götet och kladdkakebak inplanerat. Om ni kände för att anteckna, eller nått..

Jag håller förresten fast ganska hårt vid mitt "jag gör bara sånt som är roligt"-motto. Jag skiter till exempel fullständigt i mitt värdelösa konditionsprojekt eftersom det suger. Jag lär inte plugga många minuter fysik, för det är tråkigare än tråkigast. Jag ska festa järnet, vara uppe alldeles för länge, pussas för mycket med min man, skratta för mycket med Linnéa och le alldeles för mycket åt min nya frisyr som jag älskar. Så himla nöjd.

Och så ska jag lyssna på massa bra musik, dansa och sola. Le åt våren som slår sig fram bland all vinter, längta efter sommaren, men ett stort smile på läpparna. För det är väl det som är meningen, man ska leva nu, samtidigt som man längtar efter allt bra som ska komma?
Det ska jag göra. Jag ska inte vara ledsen för att min man är upptagen jämt och ständigt och aldrig har tid med mig. Jag ska vara glad för att jag har honom och längta med ett leende tills vi ses. Sen ska jag ta vara på varje sekund och leende åka hem igen.

Ibland tänker jag dock vara arg, och ledsen, och besviken, och allt sånt där. För det får man.

Och så tänker jag se ut såhär på bild och sedan skratta åt det. Gör det ni med. Varsågoda!


Kommentarer
Postat av: Nettan

HA HA HA HA, LOVELY!!!!

2011-03-31 @ 09:04:45
Postat av: julia

ehe, vill börja tänka som du! söti, kan vi inte ses snart?

2011-03-31 @ 20:17:20
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0