Från och med nu, idag.

Jag jobbar med att gå upp varje dag med ett leende på läpparna, att se allt bra i saker och ting, att vara glad för det jag har och inte det jag saknar, men det är bannemig inte lätt.

Folk säger åt mig att skriva, men jag kan inte sätta ord på något längre. Folk säger åt mig att sysselsätta mig, men det finns ingenting jag vill göra.

Längtar efter att träna, att orka träna och att vilja träna framförallt. Får väl ta tag i det.

Älskar att våren är här, att man behöver använda solglasögon, att man tar på sig alldeles för lite kläder bara för att solen skiner en sekund eller två och får gå och frysa resten av dagen sedan, att conversen inte är för kalla längre, att snön smält bort, att det är NV-fest på fredag, att det egentligen inte är så långt kvar till påsklov, att jag har långhelg den helgen som kommer nu, att jag har världens absolut finaste vänner och en fin pojkvän. Det finns så mycket att vara tacksam för.

Jag hör inget på mitt höger öra också, ville bara inflika det. Allting blir rätt roligt när man är halvdöv.


Kommentarer
Postat av: k

ta och krya på dig lite du, pöss!

2011-03-15 @ 23:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0