Förändringen fortgår, som sagt

Godmorgon!

Jag som hade utomordentliga planer för idag blev lite smått besviken när solen inte sken på mig när jag vaknade. Får nog hitta på något annat.

Jag och Linnéa tog tag i våra liv och gjorde något igår, vi gick på bio. Vi lånade Runos bil, och jag kan inte neka till att man känner sig typ huuuur stor som helst när man åker bil till Göteborg och bil hem igen. Så himla häftigt är det, jag kan fortfarande inte fatta att jag fyller 18 i år. Jag kan i och för sig inte heller neka till att vi körde fel åtskilliga gånger, men det hör väl till? Ingen av oss är stjärnor på att hitta i Göteborg liksom, särskilt inte i en bil. Vi såg Claes Malmberg också. Jag tyckte Linnéa skulle be om en autograf, men han hann hoppa in i sin taxi..

Förresten, i morse när jag skulle ta flingor så ser jag att någon köttskalle har öppnat paketet på undersidan. Vem fan öppnar ett flingpaket underifrån?!

Något annat vi kom fram till igår var att man blir galen av all kontroll man har. Jag blir galen av att sitta på facebook och ha koll på vad alla människor gör och inte gör. Jag blir galen av att ha min telefon ständigt närvarande så att jag alltid är kontaktbar och alltid kan kontakta någon.
Jag har tagit bort facebook-appen från min iPod, jag tog precis bort facebook som favorit, och jag ska bli bättre på att glömma min telefon hemma.

Det finns så himla mycket andra saker man kan göra, särskilt nu när våren äntligen har hittat hit. Adjö alla jobbiga saker, från och med nu gör jag bara sånt som är kul och sånt jag mår bra av!

Kommentarer
Postat av: k

haha oj, nej den missade jag totalt!

låter himlans trevligt men vi ska hänga hos elin eller cecilia före tror jag, men tack så mycket ändå!! pöööss

2011-03-27 @ 12:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0