Ett jävla jobb med bilden, men allt för er

Festen igår var precis som en riktig natur-fest ska vara, dvs. hur kul som helst. Tacka vet jag Converse för utan dom hade jag nog inte dansat som jag gjorde.

Idag är vädret helt underbart, jag har varit på kalas, ätit tårta och ikväll ska jag tydligen på bio. Imorgon är det söndag, och det bästa med denna söndagen är att jag är ledig på måndag så att det inte blir som en riktig söndag, hehe.
Har precis kommit fram till att det blir en massa fest de kommande veckorna också, inte mig emot. Runo säger att det ska bli 15 plusgrader i veckan också, livet äger.

Nu ska jag äta omelett med nudlar (?). En pappa-special tydligen, spännande.

Pussis!


Kommentarer
Postat av: julia

finfinfina du!

2011-03-21 @ 19:36:16
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0