Kubb, grill och skratt







Hur mycket tycker jag om dom då? Typ hur mycket som helst. Allihop.

Mysig kväll igår med grill, som Joss inte hade planerat, haha. Vi kommer dit med kött att grilla allihop och då säger Joss att vi inte ska grilla.. Som tur är bor hon granne med Majgården så vi knallade dit, köpte grillkol och grillade ändå. Lite kubbspel hann vi med också, och jag är nog inte bra på det! Tacka mig för den dubbla vinsten, laget.

Tror det börjar kännas att det är sommarlov nu, om man bortser från kylan. Värmen, var håller du hus?

Kommentarer
Postat av: Vilda

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-13 @ 16:40:31
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0