Detta gör jag på dagarna


Äter glass på glasscafét! Brownie kan ju vara den godaste smaken ever.
Måste berätta en kul sak också. Björn Rosenström har sommarstuga i Åsa, och så hänger det en planch med honom på på dörrn vid glasscafét. Så kommer det en familj och sonen i fråga säger: Kolla pappa, där är du! och pekar på planchen. Så nu vet jag hur Björn Rosenström ser ut. Den ni.

Lägger otaliga patienser som aldrig går ut. Hur nära var det här då?

Promenixar med Benni och hans fina hörlurar han tagit av sin lillasyster.

Solar med min nya favorit next to me.

Åker båt med fina!

Halkar när jag badar och skär upp halva handen på havstulpaner så jag numera är lätt handikappad..

Äter ännu mer glass!

Läser om min baby i tidningen.

Hittar konstiga blåmärken överallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0