Svensk sommar

Är det inte en höjdare med svensk sommar? Regn, blåst och kallt.
Jaja, bättre med regn än bara dåligt väder i alla fall, då får man inte så dåligt samvete när man stannar inne.

Om exakt en vecka sitter jag på ett plan till New York. Kan fortfarande inte fatta det. Så sjukt grymt kommer det bli.

Så, här sitter jag med dåligt väder och har ingen mer ursäkt för att inte ta tag i allt jag borde/egentligen vill göra, men gör jag så mycket som en enda sak av det? Nej. Det lockar mer att sitta i sängen med benen i kors och bara glo lite. Konstigt nog. Man blir totalt förslappad av sommarlov.

Får väl göra en lista och bocka av den. Brukar funka. Fast nej. Jag har ju trots allt sommarlov.

Ska gå och göra ingenting nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0