Jag lever

Ciao! Har inte känt något jättebehov av att blogga eftersom jag legat utslagen i soffan med nästan 40 graders feber de senaste dagarna. Nu är jag äntligen på benen, om än med ett huvud tungt som sten, men det kan nog lite ipren ändra på. Har varit feberfri i två dagar (peppar peppar ta i trä) så jag hoppas på ännu en imorgon. Orkar seriöst inte ligga hemma en dag till, det ger mig rabies.

Våra stackars svenska handbollshjältar stukade under totalt och blev "bara" fyra allt som allt. Mycket bättre än någon trodde från början dock, och äntligen har grabbarna fått det att funka, roligt för dom. Frankrike gick, inte helt oväntat, hela vägen, men inte utan ordentligt med kamp från Danmarks sida, kul.

Klockan är halv åtta, jag trodde den var minst halv tio så att man fick gå och lägga sig. Besvikelsen är stor. Igår hoppade jag i säng vid halv tio och vaknade kvart över fem i morse. Det var ju i och för sig inte lika kul.
Något roligare var det däremot när man upptäckte världens gulligaste sms från världens absolut finaste pojkvän i telefonen. Jag somnade om med ett leende på läpparna.

Nu får jag nog skaffa mig något att göra, som fördriver tiden i ytterligare 1,5-2 timmar innan sängen kallar. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0